Úvod » Aerobik » Druhy cvičení

Druhy cvičení

publikováno 25.03.2010

CVIČEBNÍ FORMA NÁZEV CVIČENÍ POPIS HODINY HLAVNÍ ZÁMĚR VHODNÉ PRO
FIT AEROBIK
(kondiční)
FIT-AE zdravotní, relaxační,
pohybově nenáročné
získání základní kondice a síly začátečníky bez omezení věku
FIT BALL
(zdravotní a kondiční)
FIT BALL
velké míče
zdravotní,relaxační,
pohybově nenáročné
získání základní kondice a síly,
odstranění bolesti páteře, kloubů
středně pokročilé a pokročilé
AEROBIK-CLASS
(kombinovaná)
AE-CLASS low aerobik a silový trénink s využitím náčiní (činky,krátké gumy, těžké balóny,.. trénink vytrvalosti a síly začínající i trénované
STEP-AEROBIK
(kombinovaná)
STEP-AE vytrvalostně silový trénink s vystupováním na stupínek – step trénink vytrvalosti a síly středně pokročilé
FIT BAR AEROBIK
(silová)
FIT BAR-AE vytrvalostně silový trénink s využitím těžké tyče (5 kg) formování svalstva celého těla středně pokročilé
SLOWBODY
(kondiční)
SL.-BODY cvičení prováděné v pomalém tempu procvičení svalů celého těla začínající seniorky, ale i juniorky
P-CLASS
(kondiční)
P-CLASS vytrvalostně silový trénink střední intenzity problémové partie těla (břicho, hýždě, boky, stehna) začínající i trénované
BODYSTYLING
(silová)
BODYSTYL cílený vytrvalostně silový trénink formování svalových skupin celého těla středně pokročilé
MASTER STEP AEROBIK
+ P CLASS
(aerobní)
MASTER ST.AE -CLASS 85 minutová lekce
vytrvalostně silového tréninku
s vystupováním na step
se střední intenzitou
rozvíjení pohybové paměti a prostor. orientace při choreograf. sestavách, formování problémových zón pokročilé, které ovládají aerob. abecedu
DYNA
(kondiční)
DYNA kondiční cvičení s gumou formování postavy začínající i trénované
DYNA-STEP
(kondiční)
DYNA-STEP kondiční cvičení s použitím stepu a gumy formování postavy začínající i trénované
STEP-CLASS
(kombinovaná)
STEP-CLASS Půlhodina- aerobní s vystupováním na stupínek
Půlhodina – kondiční
vydatné spalování tuků, formování problematických zón (břicho, hýždě, nohy) začínající i trénované
INTERVAL STEP AE +
P –CLASS
(kombinovaná)
INTERVAL ST.AE-CLASS vytrvalost.silový trénink s intervaly STEP-AE a intervaly síly (gumy, činky, tyče, míče) trénink vytrvalosti a síly začínající i trénované
SLIDE (kluzký pás) SLIDE vytrvalostně silový trénink
střední intenzity
vydatné spalování tuků,
formování hýždí, nohou
začínající i trénované

Kalendář akcí

« 02 / 2020 »
Po Út St Čt So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 
Nejbližší akce


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace